A TANÉV INDÍTÁSA POZITÍV FEGYELMEZÉSSEL!

Online előadás pedagógusoknak. A részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött.

Dátum:2024. 09. 12.

Időpont: 19.00-20.00

Jelentkezés emailben: bari.zsuzsa@pozitiv-fegyelmezes.hu

A Pozitív Fegyelmezés előadássorozat pedagógusoknak célja, hogy segítsen:
 Az előadáson résztvevők saját élményű feladatokon, tapasztalatokon keresztül sajátítják el a Pozitív fegyelmezés elméletét, módszereit. A résztvevők nyitottsága, aktív részvétele a csoportos gyakorlatokban sokat segít abban, hogy a Pozitív Fegyelmezés részei összeálljanak (mint egy kirakós játék részei).
Az előadások fontosabb témakörei:
  • A Pozitív Fegyelmezés 5 kritériuma.
  • Az Adleri  alapelvek.
  • Az út kijelölése (Mit szeretnél hosszú távon a tanulódnak?).
  • Büntetés és a következmény közötti különbség.
  • Jutalmazás és dicséret helyett ösztönzés, motiválás.
  • A legyőzés helyett meggyőzés, együttműködésre motiválás.
  • A gyerek viselkedése mögött meghúzódó téves hitek, célok.
  • Büntető sarok vs. pozitív megnyugvási idő.
  • A problémamegoldás alapjai és lépései.
  • Hüllő agy vs. racionális agy.  A düh biológiai háttere. A pozitív megnyugvási idő és a probléma megoldása közötti összefüggés.
  • Kedvesség és határozottság alkalmazása, egy időben.
  • Csoport megbeszélések formája és fontossága.
Az Előadóról:
Bari Zsuzsanna, Okleveles Pozitív Fegyelmezés tréner, a “Positive Discipline” Nemzetközi Szervezet tagja, Montessori pedagógus. Zsuzsanna 35 éve dolgozik az oktatási területen, óvodában, iskolában és középiskolában is tanított. 2003-ban a nigériai Kaduna International School-ban tanított, ahol az iskola által szervezett multidiszciplináris tanulmányok keretében ismerkedett meg a pozitív fegyelmezéssel. Először a ‘Pozitív Fegyelmezés az osztályban’ című könyvvel találkozott, melynek hatására elkezdte részletesebben tanulmányozni a Pozitív Fegyelmezés alapjait és módszereit, hogy Pozitív Fegyelmezés tréner lehessen. Oktatói között volt Dr. Jane Nelsen, a Pozitív Fegyelmezés (Positive Discipline) program alapító tagja is. 2006-ben, a tanulmányai befejeztével a Positive Discipline Association hivatalos tagja lett. Azóta nemzetközi szinten ismerteti szülőkkel és pedagógusokkal a Pozitív Fegyelmezés alapjait és módszereit.